Carieră

Suntem interesati in permanenta de colaborarea cu angajati motivate, bine pregatiti si profesionisti, alaturi de care sa ne dezvoltam. Așadar, daca considerati ca sunteti compatibil cu profilul companiei noastre si doriti sa contribuiti în mod activ la succesul nostru profesional, ne bucuram sa putem primi CV-ul dumneavostra la adresa de e-mail: office@adimarconstruct.ro.

Apreciem interesul dumneavoastra de a va alatura companiei noastre.
Momentan cautam colegi pentru urmatoarele posturi. Aplicati pentru unul dintre posturile de mai jos, iar după evaluarea CV-ului va vom contacta pentru detalii si stabilirea unui interviu:

 

ȘEF ȘANTIER

Responsabilități :

  • executarea și implementarea proiectelor de care este răspunzător;
  • urmărirea respectării cerințelor legislației în vigoare din domeniul construcțiilor, muncii, SSM, PSI și Mediu;
  • identificarea riscurilor ce pot apărea în urma activităţii pentru oameni, mediul înconjurător şi proprietăţi;
  • asigurarea calitatății lucrărilor și produselor utilizate;
  • asigură consultanță tehnică privind utilizarea și punerea în operă a materialelor;
  • selectarea și implementarea măsurilor de control ale riscurilor, în vederea monitorizării și analizei eficacității acestora;
  • monitorizarea si coordonarea Graficelor de Lucrari conform documentaţiei de execuţie si a legislaţiei în vigoare;
  • monitorizarea si evaluarea performanței pentru echipele implicate în proiectele de care este răspunzător;
  • asigurarea necesarului de personal pentru implementarea în Grafic a lucrărilor 
  • Răspunde de raportarea realizărilor pentru decontarea producției executate de șantier.

Cerinte :

  • Studii tehnice;
  • Experienta minim 2 ani;
  • Persoana organizată și capabilă să țină evidența mai multor proiecte în același timp;
  • Cunostiinte MS-Office si Autocad (sau programe asemănătoare);
  • Abilitatea de a lucra într-o echipa mare și de a urmări activitatea echipelor;
  • Persoana cu cunoștințe temeinice în industria construcțiilor, tehnologiilor și orientate spre noi modalități de îmbunătățire a procesului de implementare a proiectelor;
  • Abilitatăți de adaptare și dezvoltare într-un mediu competitiv.
  • preferabil posesor carnet de conducere cat. B
  • Disponibilitate de deplasare pe teren (local sau alte județe)

 

MANAGER DE PROIECT

Responsabilități :

  • Planificarea și coordonarea activităților de construcție, asigurând respectarea termenelor și a standardelor de calitate;

  • Gestionarea resurselor umane, materiale și financiare ale societății pentru proiectele de care este răspunzător;

  • Supravegherea și evaluarea performanțelor echipei, oferind feedback și asistență în caz de nevoie;

  • Asigurarea respectării normelor de siguranță și sănătate în muncă;

  • Colaborarea stransă cu arhitecții, inginerii și alti specialiști pentru a asigura buna desfășurare a proiectului;

  • Rezolvarea problemelor și situațiilor neprevăzute care pot apărea pe șantier;

  •  Monitorizarea costurilor și a bugetului alocat proiectelor;

  • Identificarea, contractarea și monitorizarea subcontractanților;

  • Întocmirea planurilor de lucru (grafic de execuție) și monitorizarea respectării implementării acestora;

  •  Coordonarea echipei de ofertare și contractare în vederea obținerii de noi proiecte;

  •  Întocmirea rapoartelor și situațiilor de lucrări.

Cerinte :

  • Studii obligatorii: atestat manager proiect;
  • Studii superioare tehnice finalizate;
  • Experiență relevantă în domeniul construcțiilor, pe un post similar, de minim 2 ani
  • Cunostiințe MS-Office, AutoCAD, Windev/Edevize/Intersoft – program devize, SPS Construct;
  • Abilități excelente de comunicare și organizare;
  • Cunostințe solide în domeniul tehnic, cu o întelegere a proceselor de construcție;
  • Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona eficient resursele disponibile;
  • Orientare catre optimizarea lucrărilor și atenție la detalii;
  • Certificări sau calificări relevante în domeniul construcțiilor sunt un avantaj.

 

 

INGINER CONSTRUCȚII CIVILE

Responsabilități :

  • urmareste executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii si respectarii termenelor de executie.
  • Gestioneaza si organizeaza lucrarile in santier.
  • Verifica planul de executie si propune solutii constructive pentru rezolvarea neconformitatilor.
  • Studiaza documentatia tehnica si detaliile de executie pentru lucrarile de constructii.
  • Intocmeste si verifica atasamente situatii de lucrari, rapoarte, etc.
  • Relationeaza cu toti factorii implicati pentru executia lucrarilor de constructii: diriginte de santier, beneficiar, institutii de control, etc.
  • Disponibilitate de relocare in functie de proiectele contractate de societate.
  • Gestionare subcontractori.

Cerinte :

  • Diplomă de licență în domeniul construcțiilor civile sau o specializare similară
  • Experiență relevantă în construcții civile și cunoștințe solide în domeniul ingineriei
  • Cunoașterea legislației și reglementărilor în construcții
  • Abilități excelente de comunicare și coordonare a echipei
  • Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită
  • Atenție la detalii și orientare către rezultate
  • Experienta: min. 3 ani experienta
  • Cunostinte specifice privind procesul de autorizare proiectare si executie a lucrarilor de constructii inclusiv finisaje
  • Disponibil program prelungit
  • Permis conducator auto categoria „B”

 

 

AGENT IMOBILIAR / CONSULTANT IMOBILIAR

Responsabilități :

  • Identificarea proprietăților imobiliare care sunt disponibile pentru vânzare, închiriere sau cumpărare.
  • Evaluarea proprietăților imobiliare și determinarea prețurilor corecte.
  • Promovarea proprietăților imobiliare prin intermediul diferitelor canale de marketing, cum ar fi site-uri web, reclame pe social media si de tip video.
  • Gestionarea negocierilor între vânzători și cumpărători sau chiriași și proprietari.
  • Ajutarea clienților să completeze toate documentele necesare pentru închiriere sau vânzare, inclusiv contracte și acte de proprietate.
  • Păstrarea unor relații bune cu clienții existenți și cultivarea de noi relații de afaceri cu potențiali clienți.

Cerinte :

  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate muncă teren;
  • Adaptare la program flexibil;
  • Capacitatea de a lucra armonios în echipă;
  • Abilități excelente de comunicare;
  • Abilități de planificare și organizare pentru îndeplinirea task-urilor delegate, în vederea realizării acestora în timpul alocat;
  • Capacitatea de a respecta deadline-uri, de a-și prioritiza atribuțiile și de a-și gestiona timpul eficient;
  • Promptitudine în identificarea și rezolvarea problemelor apărute;
  • Minimum 3 ani experientă intr-o pozitie similară.